آموزش اینستاگرام مارکتینگ pdf 2021-01-10
معرفی و دانلود رایگان کتاب اینستاگرام: راهکارها و توصیههای کاربردی علی محمد رجبی کتابراه
قابلیت Close Friends اساسا لیستی قابل شخصیسازی از افرادی است که میخواهید بیش از هرکس دیگری قادر به اشتراکگذاری استوریها با آنها باشید. در واقع میتوانید لیستی از افرادی که بیشترین صمیمیت را با آنها دارید فراهم آورده و برخی از محتوای خود را تنها مقابل چشم آنها قرار دهید. حتی مهم نیست که آنها را فالو کردهاید یا خیر. در حال حاضر که این مقاله نوشته میشود، Close Friends تنها روی استوریها در دسترس است و با دیگر ویژگیهای اینستاگرام مثل پستها و پیامهای دایرکت سازگاری ندارد. اگرچه بیشمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پستهای اینستاگرامی دیگران را مهیا میکنند، بسیاری از آنها از استوریها پشتیبانی نکردهاند. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلمبرداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است.
همچنین، میتوانید از هشتگهای برنددار رقیبان خود برای شناسایی میزان شهرت و محبوبیت آنها استفاده کنید. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، اینستاگرام برخلاف شبکههای اجتماعی دیگر که بر اشتراکگذاری متن و لینک متمرکزند، بر انتشار پستهای تصویری و ویدیویی تمرکز کرده است. از آنجایی که محتوای تصویری بیشتر از محتوای متنی تعاملبرانگیز است، استفاده از اینستاگرام به منظور بازاریابی برای دیجیتال مارکترها اهمیت بسیار زیادی دارد. در اینستاگرام میتوان بهجای هدایت «فالوئرها یا دنبالکنندگان» (Followers) به وبسایت و تشویق آنها به خرید محصولات یا خدمات، از تصاویر برای انتقال پیامهای تأثیرگذارتر بهره گرفت.
این دسته از محتواها شامل فیلم، استوری و عکس میشود. شما میتوانید پستهای مفید خود را در قلب استراتژی بازاریابی اینستاگرام قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر شما بتوانید محتوا ارگانیک خوب تولید کنید، فروش زیاد و مشتریان وفاداری خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به پایین صفحه اسکرول کنید.
برای مثال میتوانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرینشات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید. به صورت مشابه میتوانید از قابلیت ضبط صفحه بهره گرفته و استوری ویدیویی کسی دیگر را درون استوری خود قرار دهید. یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که میخواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حساب کاربری بیزینس اینستاگرام و نحوه تکمیل کردن اطلاعات پروفایل، مطالعه مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم. برای مثال، میتوان «دستیابی به ۲۰ درصد افزایش فروش از طریق اینستاگرام در پنج سال آینده» را به عنوان هدف اینستاگرام مارکتینگ در نظر گرفت. علی رضافر دانشجوی MBA و مدرس دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ است.
این کار باعث بهبود تعامل با مخاطبان و کارکنان برند میشود. در مرحله بعدی برای تدوین استراتژی اینستاگرام مارکتینگ، درباره پروفایلهای رقیبان خود در اینستاگرام تحقیق کنید. در اینجا باید تحقیق کنید که رقیبان شما چه کسب و کارهایی هستند، چه نوع محتوایی پست میکنند و چطور با مخاطبان خود و برندهای دیگر یا اینفلوئنسرها ارتباط برقرار میکنند.
Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب میآید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شدهاند و برای استفاده از آنها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست. علاوه بر جستجو برای پستهایی که تگ مشخص دارند، میتوانید از نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن حساب کاربران مختلف هم استفاده کنید.
تصویر زیر، نمونهای از انتشار مجدد پستهای کارکنان یک استادیوم را نمایش میدهد. سپس با استفاده از روشهای مختلف، مخاطبان راغب را به مشتری خود تبدیل کنید. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی ظاهر پروفایل، یکپارچه بودن ظاهر تمام عناصر تصویری است.
به همین دلیل، بهتر است از هشتگهای مرتبط به حوزه تخصصی خود در پستها استفاده کنید. این هشتگها را میتوان در حسابهای کاربری دنبالکنندگان، رقیبان و رهبران بازار یافت. شکی در آن نیست که اینستاگرام محبوبترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی است و امروزه دهها هزار کسبوکار ایرانی روی این پلتفرم فعالیت میکنند.
گزینه Add را در گوشه بالا سمت راست بزنید و هایلایت درون پروفایل شما ظاهر خواهد شد. تا زمانی که خودتان به صورت دستی یک هایلایت را از پروفایل پاک نکنید، برای همیشه به نمایش درخواهد بود. ضمنا درست مانند استوریها، میتوانید ببینید که چه کسی هایلایتهای شما را تماشا کرده است. به سراغ آیکن منو (سه نقطه) در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید. اگر نمیخواهید پستها یا استوریهای شخصی خاص را ببینید، میتوانید بدون آنفالو یا بلاک کردن او، استوریها و پستها را بیصدا کنید. علاوه بر این، شخص مقابل هیچوقت نخواهد دانست که او را بیصدا کردهاید.
علاوه بر این، شما میتوانید از استوری برای معرفی محصول یا خدمت جدید خود استفاده کنید. استیکر شمارش معکوس (CountDown) به شما در القای حس انتظار در مخاطب کمک میکند. قدرت هشتگ به این معنا نیست که شما باید از تعداد زیادی هشتگ نامرتبط زیر تمام پستهای خود استفاده کنید.
در واقع میتوانید تا سقف ۱۰۰ تصویر یا ویدیو را به هر هایلایت خود اضافه کنید. ضمنا هیچ محدودیتی از نظر شمار هایلایتهایی که میتوانید به پروفایل خود اضافه کنید هم وجود دارد. این پست فورا درون کالکشن پیشفرض All Posts شما ذخیره میشود و هیچ کار دیگری از طرف شما نیاز نیست.
در پایین صفحه پروفایل خودتان، گزینه Temporarily Disable My Account را بزنید. بعد از انتخاب استوریهای مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. اینستاگرام امکان پست کردن یک هایلایت از درون پروفایل را مهیا کرده است. بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد.
البته برای راهاندازی مسنجر روم درون اینستاگرام، شما نیازمند یک حساب فیسبوک خواهید بود. اما در بنیادینترین حالت، اینستاگرام وعدهای ساده به مخاطبان میدهد. شما به دنبال کردن اکانتهایی که جالب توجه هستند میپردازید. سپس میتوانید پستهای دیگران را لایک کنید یا برای آنها کامنت بگذارید و عکس این موضوع هم صادق است. چه بخواهید به شکلی بیسر و صدا فعالیت کنید و چه جامعه مخاطبانی وسیع به دست آورید، میزان فعالیت در اینستاگرام به خود شما بستگی دارد و اجباری به هیچ کار خاصی نیست. برای استفاده از گزینه «Go Live» در اینستاگرام لازم است این اپلیکیشن را باز کرده و به صفحه تصویربرداری بروید.
همهچیز را دربارهٔ انتشار و ادیت استوری تلگرام یاد بگیرید. برای ساختن اکانت بیزینسی در اینستاگرام ابتدا روی «Settings» و سپس روی «Account» کلیک کنید. در این بخش کافی است که روی «Switch to Professional Account» کلیک کنید تا اکانت شما به اکانت بیزینسی تبدیل شود. یک نام دلخواه برای هایلایت خود انتخاب کرده و Add را بزنید.
این ابزارها به شما در برنامهریزی برای انتشار محتوا کمک میکنند و تصاویر، ویدیوها و هشتگهای شما را ذخیره میکنند. تولید محتوا در تمام شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، اهمیت بسیار زیادی دارد. هر محتوایی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر میکنید باید زیبا، جذاب و باکیفیت باشد. تولید و انتشار محتوای پراکنده یا تصادفی میتواند سردرگمی مخاطبان و از دست دادن فالوئر را برای کسب و کارها در پی داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، استفاده از ظاهری یکپارچه و برندسازی در حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کارها بسیار مهم است. اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی محبوب کاربران دنیا بعد از فیسبوک است.
روی علامت مثبت که نام New برای آن انتخاب شده بزنید. گزینه Block This User را از منوی جدیدی که باز میشود انتخاب کنید. گزینه Account را در لیستی که باز میشوید بزنید.
اینجاست که تبلیغات مؤثر به کمک شما میآید. پلتفرمهایی هستند مثل جریان که با ارائهی تبلیغات بازدیدی و تعرفهای به شما کمک میکنند متناسب با کسبوکارتان بتوانید در پیجهای بزرگ یا بهوسیلهی اینفلوئنسرها تبلیغات هدفمند داشته باشید. قطعاً با تبلیغات، روند رشد قابلملاحظهای را تجربه خواهید کرد.
حالا میتوانید شروع به انتشار پست کنید. اینستاگرام همچنان به پیشنهاد کردن اکانتهایی که ممکن است علاقهمند به دنبال کردن آنها باشید ادامه میدهد. اینستاگرام حالا اکانتهایی را برای فالو کردن به شما پیشنهاد میکند.
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد که به شما در بهینهسازی موتور جستجو کمک میکند. SEMrush یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که شما را در کسب رتبهی بهتر در نتایج جستجوی گوگل یاری میکند. برخی از حوزه های کسب و کار، آموزش های خود را در این حوزه به صورت آموزش های ویدیویی در اختیار کاربران قرار می دهند و برخی دیگر نیز صرفاً به تولید محتوا در حوزه شبکه اینستاگرام می پردازند. برای دانلود قانونی کتاب سیر تا پیاز اینستاگرام مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
بهعنوان مثال، شما میتوانید عملکرد اکانت خود را در لحظه ارزیابی کنید و اطلاعات بیشتری درباره رفتار فالوورهای خود کسب کنید. در این مرحله شما با شناسایی اینفلوئنسرهایی که مرتبط با کسبو کار شما هستند، میتوانید تبلیغات انجام دهید و درصد زیادی از فالوورهای آنها را جذب کنید. البته پیداکردن این اینفلوئنسر مناسب و تعرفههایی که برای پست یا استوری دارند، به این آسانیها هم نیست و بسیار زمانبر و خسته کننده به نظر میرسد. شما میتوانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ جریان استفاده کنید. هزینه این تبلیغات براساس این که قصد همکاری با چه اینفلوئنسری را داشته باشید، متغیر است. در جریان، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسرها به همراه اطلاعات آنها گردآوری شده است تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود، بهترین تبلیغات را اجرا کنید.
هر پست یا ویدیویی را میتوان در کالکشن اینستاگرام ذخیره کرد، اما تنها روی اکانت خودتان قادر به مشاهده آنها خواهید بود. در این بین هیچکس دیگری قادر به مشاهده پستهای ذخیره شده و کالکشنهای شما نیست و تنها خودتان به آنها دسترسی خواهید داشت. وقتی لیست خود را ساختید، میتوانید به آسانی استوریهای خود را با آنها به اشتراک بگذارید. بعد از ثبت و ضبط تصویر یا ویدیو، در گوشه صفحه روی دکمه Close Friends بزنید تا فورا محتوا با آنها به اشتراک گذاشته شود.
برای مثال، فرض کنید که میخواهید برای یک کلینیک روانشناسی از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید. پزشکان فعال در این حوزه معمولاً در حسابهای اینستاگرام خود تصاویری از دستورالعملهای مختلف برای شناسایی اختلالهای روانشناختی منتشر میکنند. بنابراین، شما میتوانید با سرگرم کردن مخاطبان و انتشار ویدیوهای جذاب درباره آزمایشهای جالب روانشناختی، نظر مخاطبان را جلب کنید. توجه داشته باشید که اهداف اینستاگرام مارکتینگ باید با اهداف کلی کسب و کار شما همسو باشد.
با استفاده از شبکههای اجتماعی میتوانید فرصتی خوب برای برندهای تجاری خود ایجاد کنید تا نام برندتان را در ذهن کاربران همیشگی نمایید و با آنها یک رابطۀ دوستانه برقرار کنید. همچنین انتشار تبلیغ شما در شبکههای اجتماعی مختلف و پرکاربَر میتواند تاثیر بسزایی در درآمدتان داشته باشد و به رشد کسبوکار شما کمک بسیار کند. این شبکه اجتماعی در طول چند سال گذشته، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با افزودن ویژگیها و امکانات جدید و جالب، برای کاربران عادی و به خصوص برای صاحبان کسبوکار ارزشمندتر و سودمندتر شده است. این ارزش و سودآوری با گذشت زمان برای کسبوکارهای مختلف اثبات شده و لذا بسیاری از کسبوکارهای جدید و باسابقه به بازاریابی از طریق اینستاگرام روی آوردهاند. اگرچه خرید فالوئر در اینستاگرام گزینهای است که پیش روی تمام کاربران وجود دارد، اما اگر به دنبال کاربرانی واقعی میگردید که حقیقتا پستهای شما را لایک میکنید، چنین کاری پیشنهاد نمیشود.
برای ادامه کار، گزینه Create Room as را بزنید. اگر به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید، لیستی شامل دوستان فیسبوکی پیشنهادی خواهید دید که آنها هم میتوانند به چت ویدیویی بپیوندند. برای پیوستن به چت ویدیویی، نیازی به اکانت اینستاگرام نیست. قابلیت جستجوی اینستاگرام را درون تب اکسپلور اپلیکیشن خواهید یافت. برای دسترسی به این قابلیت، روی آیکن ذرهبین در منوی پایینی بزنید. یک باکس برای جستجو ظاهر میشود و در بالای آن عبارت Search نقش بسته.
برای ویرایش هایلایتی که پیشتر در پروفایل شما قرار گرفته، روی آن هایلایت بزنید تا به نمایش درآید، سپس به سراغ آیکن سهنقطه به نام More در گوشه پایین سمت راست بروید. با فشردن دکمه سفید رنگ در پایین صفحه به ضبط استوری خود بپردازید یا با استفاده از تصویر بندانگشتی پیشنمایش در گوشه پایین سمت راست، تصویر یا ویدیویی از پیش موجود را آپلود کنید. هایلایتها گزینهای ایدهآل برای محتوایی هستند که میخواهید برای مدتزمانی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند اما لزوما برای انتشار در قالب پستهای تصویری و ویدیویی عادی مناسب نیستند. برای مثال یکی از سادهترین محدودیتهای پستهای عادی این است که باید تصویر خود را برش بزنید.
به محض اتمام روند ضبط ویدیو، امکان ویرایش آن و افزودن موسیقی، متن و جلوههای ویژه مهیا میشوند. سایر کاربران هم میتوانند ضمن تماشای ویدیوهای Reels شما، آنها را لایک کرده و زیرشان کامنت بگذارند. بنابراین این راهکاری جذاب برای به دست آوردن فالوئرهای تازه است. برای دسترسی به بخش ارزیابی عملکرد پروفایل، باید به صفحه اصلی پروفایل بیزینس خود در اینستاگرام بروید و روی گزینه «Insights» کلیک کنید.
در ادامه به شما میگوییم که چطور باید از این قابلیت استفاده کنید. ناگفته نماند که این دستورالعملها برای اپلیکیشنهای رسمی اینستاگرام روی iOS و اندروید نوشته شدهاند. اگر یک ویدیو چت بزرگتر با حضور افراد بیشتر میخواهید، میتوانید به سراغ یک Messenger Room بروید. در مسنجر روم اساسا قادر به اشتراکگذاری لینک یک چت ویدیویی با سقف ۵۰ نفر هستید. شرکتکنندگان در این چت حتی نیازمند حساب کاربری اینستاگرام، فیسبوک مسنجر یا فیسبوک نیستند.
یک عدد درون این دایره به نمایش درمیآید که ترتیب پست شدن را نشان میدهد. اینستاگرام ضمنا به شما اجازه میدهد به دنبال پستهایی بگردید که در لوکیشنی خاص تگ شدهاند. برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وبسایت به سراغ لیست کشویی بروید. آن دسته از نتایج جستجو که علامت سوزن در کنار خود دارند، متعلق به لوکیشنها هستند. وقتی از نام کاربری یکی از دوستان با خبر هستید، بهترین نتیجه زمانی به دست میآید که آن نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید.
هنگامی که تصمیم به استفاده از قابلیت Instagram Live میگیرید، زمانی ویدیوی خود را مخابره کنید که فالوئرها بیشترین میزان فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارند. در صفحه تنظیمات اینستاگرام، گزینه Privacy and Security را در منوی سمت چپ انتخاب کنید. به این ترتیب دیگر هیچوقت قادر به بازیابی اکانت خود و محتوای آن نظیر تصاویر، ویدیوها و کامنتها نخواهید بود. در کنار Why Do You Want to Delete، منوی کشویی را باز کرده و دلیلی برای حذف حساب کاربری انتخاب کنید.
همچنین، باید عملکرد خود را به شکل مستمر ارزیابی کنید و زمانی را برای اجرای آزمایشی روشهای مختلف اختصاص دهید تا بهترین روشهای بازاریابی برای کسب و کار و برند خود را بیابید. به طور میانگین، روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از ویژگی استوری در اینستاگرام استفاده میکنند. بنابراین، انتشار محتوا در قالب استوری میتواند با افزایش بسیار زیاد بازدید و مخاطب همراه باشد. برای آشنایی با بهترین بازههای زمانی برای انتشار پستهای تبلیغاتی در اینستاگرام، مطالعه مطلب زیر را به شما توصیه ميکنیم. استوریها ۲۴ ساعت بعد از انتشار از صفحه شما محو میشوند، اما با استفاده از ویژگی هایلایت میتوان استوریهای مهم را به شکل دستهبندی شده در بالای صفحه پروفایل ذخیره کرد. برای آشنایی بیشتر با بازاریابی از طریق همکاری با افراد تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی، مطالعه مطلب زیر را به شما توصیه میکنیم.
با مطالعه مطالب زیر، با ویژگیهای پرکاربرد استوری اینستاگرام برای کاربران ایرانی بیشتر آشنا خواهید شد. برای اضافه کردن متن به تصویر میتوانید از ابزارهای ساده مخصوص این کار مانند «Quipio» یا «Typic» کمک بگیرید یا از ابزارهای ویرایش تصویر حرفهای مانند فتوشاپ استفاده کنید. نادیده گرفتن این بستر به خاطر اینکه به یک فضای شلوغ تبدیل شده است، اشتباه محض است. یادگیری ساختن یک اکانت در اینستاگرام فرصت باورنکردنی برای برند ها ایجاد می کند تا در بین دو میلیارد کاربر خودی نشان دهند. برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت.
دوره های رایگان به زبان انگلیسی برگزار میشود که شما میتوانید در این دوره ها دیجیتال مارکتینگ را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. در تبلیغات کلیکی (cost per click) شما به ازای کاربری که تبلیغ را دیده و روی آن کلیک کرده است، هزینه پرداخت میکنید. در نتیجه هزینه تبلیغات شما با مجموع تعداد کلیکی که کاربران روی تبلیغ کردهاند، متناسب است. کتاب کاملترین اصول بازاریابی در اینستاگرام، به بررسی کاربردیترین نکات تجارت الکترونیک در بزرگترین رسانهی مجازی میپردازد. اینستاگرام در سالهای اخیر رشد فوقالعادهای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته تا در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوبترین شبکهی اجتماعی تبدیل شود.
این بدان معنا نیست که لینک شما در اینستاگرام به هیچ دردی نمیخورد؛ چراکه شواهد حاکی از آن است که رتبههای بالا تعداد دفعات بیشتری در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شدهاند. زمانی که شما بتوانید شهرت خوبی به دست بیاورید، افراد بیشتری روی محتواهای شما در صفحهٔ نتایج جستوجوی گوگل کلیک میکنند. از آنجایی که گوگل به نرخ کلیک اهمیت میدهد، این مسئله میتواند در رتبهبندی شما، تاثیر مثبت بگذارد. ریلز یکی از قابلیتهای جدید اینستاگرام است که بهتازگی حسابی سروصدا کرده است.
امروز در مقالهای اختصاصی، به آموزش تمامی بخشها، ترفندها و ابزارهای موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت. 10- حتی اگر حساب شخصی خود را رشد ندهید،با مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت ها شما یاد خواهید گرفت که آن را به عنوان یک شغل انجام دهید. من 7 سال است که به رسانه های اجتماعی علاقه مند بوده ام و صادقانه بگویم، در این مدت تخصص پیدا کرده ام. من پول خیلی خوبی به دست می آورم و این را هم به شما یاد می دهم. من تمام تجربیات 7 ساله ام را کاملا صادقانه و قابل فهم منتقل کردم.
پس از انتخاب گزینه Live را در پایین صفحه، سپس Start live Video را لمس کنید (اگر این گزینه را ندارید یعنی استوریهای لایو هنوز برای شما فعال نشده و باید منتظر بمانید). این دست از تعاملات قرار است توجه کاربران هدف را به شما جلب کنند. آنها به احتمال فراوان و از سر کنجکاوی، نگاهی به پروفایل شما خواهند انداخت.
شما باید بتوانید فالوورهای خود را به مشتری تبدیل کنید. زیبایی شناسی برند فقط به تصاویر بصری اعمال نمی شود. همچنین سعی کنید تصاویری را با در نظر گرفتن روایت برند خود پستگذاری کنید.
همچنین، اینستاگرام فرآیند برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان احتمالی و مشتریان قبلی را برای کسب و کارها سادهتر میکند. افراد از برقراری ارتباط با برندها از طریق این شبکه اجتماعی لذت میبرند. آمارها نشان میدهند که ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک صفحه کسب و کار را در این شبکه اجتماعی دنبال میکنند. کاربران سیستم عامل iOS به قابلیتهایی عمیقتر از نظر یکپارچگی میان اینستاگرام و توییتر دسترسی دارند. اگر از یک توییت خوشتان آمده و میخواهید آن را در استور اینستاگرام به اشتراک بگذارید، روی توییت بزنید، سپس به سراغ آیکن Share بروید و Instagram Stories را انتخاب کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام