بررسی سئو سایت رقبا در یاهو

راهنمای گام به گام بررسی و تحلیل سئوی سایت‌های رقیب بلاگ ژاکت

یاهو همچنین در ژاپن و مکزیک بسیار محبوب تر از جاهای دیگر است و به ترتیب 55 و 30 درصد از کاربران به طور مرتب از این پلتفرم بازدید می کنند. شما هم می توانید سایت ها و ابزار هایی را که با آن رقیبان خود را بررسی می کنید برای ما کامنت کرده و نظرات خودتان را در مورد مزایای استفاده از ابزار های بررسی رقبا در سایت رنک فایند کامنت کنید. قبل از اینکه ما به فکر جگونگی آنالیز سایت رقیب باشیم، باید رقیب خود را پیدا کنیم. اما در بسیاری از صنایع، رقیب شما می تواند در همسایگی شما یا آن سوی دنیا باشد. قبلا هم گفتیم سئو یک فرآیند رقابتی است و اگر شما در این رقابت بهتر از رقبا کار کنید ، جایگاه بهتری را هم کسب خواهید کرد اما به هیچ عنوان نباید نگاهتان را از رقبایتان بردارید.

همچنین یک منوی کشویی برای انتخاب "مناطق بر اساس TLD" وجود دارد، اما متوجه شدم که تایپ در TLD بهتر کار می کند. دسته‌ها، حوزه‌های تخصصی و عمومی هستند که لینک‌های خارجی به آن‌ها تعلق دارند. هم‌چنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه متمم ببینید. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به عضو ویژه تبدیل شوید. هم‌چنین در صفحه‌های دوره MBA و توسعه فردی می‌توانید با دوره های آموزشی متمم بیشتر آشنا شوید. هر یک از دوره های آموزشی متمم یک «نقشه راه»  دارد که مسیر یادگیری آن درس را مشخص می‌‌‌کند.

این کلمات معمولاً نرخ تبدیل بالایی دارند و به‌طور مستقیم منجر به فروش یا اقدام مشخصی می‌شوند. استفاده صحیح از آن‌ها در صفحات محصول و لندینگ‌پیج‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد. تولید محتوای باکیفیت برای این کلمات، می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کرده و او را به خرید نزدیک‌تر کند. حالا بیایید هر یک از این انواع کلمه کلیدی را به‌صورت جزئی‌تر بررسی کنیم. همان‌طور که گفتیم، کسی که کلمه «لپ‌تاپ» را جستجو می‌کند، ممکن است دنبال خرید، تعمیر یا مقایسه لپ‌تاپ‌ها باشد. اما وقتی کسی عبارت «خرید لپ‌تاپ گیمینگ زیر ۵۰ میلیون» را جستجو می‌کند، کاملاً هدف مشخصی دارد.

یا اینکه وجه مثبتی از نقاط ضعف آن‌ها را در سایت خود بکار بگیریم تا یک گام از آن‌ها جلو بیفتیم. در این بخش اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط سایت رقیب، تعداد کل لینک‌ های خارجی و داخلی موجود در صفحه، بررسی رفتار سایت رقیب در استفاده از ویژگی ALT تصویر و تگ‌ های H۱ و H۲ نمایش می‌یابد. پس می‌توان محتوا و داده‌های سایت خود را با این اطلاعات از سایت رقیب، مقایسه کنید. شاید شناسایی استراتژی‌ های مورد استفاده توسط سایت‌ های رقیب، روشی مؤثر برای افزایش ترافیک سایت ما باشد. چون از این طریق می‌توان نسبت به آنالیز سئو سایت‌ های رقیب آن اقدام کرده و اطلاعات ارزشمندی به دست بیاورید. توضیحات متا همان متنی است که زیر عنوان صفحه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا لیستی از رقبای خود را تهیه کرده و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی کنید. اما بهترین ابزار، خود موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو هستند که وبسایت‌های فعال در حوزه کاریتان را به شما معرفی می‌کنند. این رقبا وبسایت‌هایی هستند که در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مهم، در حوزه کاری شما رتبه بالایی دارند. البته یکسری از سایت‌ها هستند که در بسیاری از عبارات مختلف جایگاه‌های بسیار خوبی دارند، بنابراین سعی کنید فعلا آن‌ها را به عنوان رقبای اصلی خود در نظر بگیرید. ممکن است در همین ابتدای مطلب این سوال برای شما پیش آید که اصلا چرا تحلیل رقبا در سئو اهمیت دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است.

پس می‌توان در خصوص تحلیل بک لینک‌ های سایت رقیب تحقیق کرده و از این اطلاعات، برای گرفتن بک لینک برای سایت خود استفاده کرد. با بررسی اطلاعات ارائه شده می‌توان در خصوص ترافیک ارگانیک در ماه جاری، تحلیل بک لینک‌ ها، Domain Authority و ترافیک پولی کسب شده توسط سایت رقیب بیشتر فهمید. پلاگین AIOSEO شامل بخش‌ های مختلفی است و هر کدام از این بخش‌ها، اطلاعات متفاوتی را به شما می‌دهند. مثلاً با بررسی تحلیل انجام شده توسط این افزونه، می‌توان فهمید که سایت رقیب شما بیشتر از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کند. بهتر است در بعضی از آن‌ها از کلمه کلیدی استفاده کنید، اما نه در همه.

باید سایت خود را با استفاده از داده های مرتبط جهت اولویت بندی کلیدواژه های هدف با سایت رقیب هایتان مقایسه کنید. این فرآیند به صورت کلی شامل بررسی ارتباط کلیدواژه ها با محصولات یا خدمات خود، رتبه فعلی،  دامنه جستجو آن ها،  صفحات رتبه بندی، محبوبیت لینک ها، بهینه سازی محتوا و مشخصات صفحه نتایج جستجو می شود. در اینجا ابزارهای آنالیز رقیب که برای تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌ها و کمپین‌های رقبا در فضای وب بسیار کاربردی هستند را به شما معرفی می‌کنیم. پیدا کردن صفحه اجتماعی آنها کار سختی نیست و اصولا آدرس آن در وب سایتشان قرار گرفته است. ابتدا به محتوای موجود بپردازید و بررسی کنید کدام محتوا سبب جذب بیشتر مشتری شده است.

بررسی نحوه تولید محتوا در انواع فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند تا حد زیادی در این موضوع به شما کمک کند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که هنگام تجزیه و تحلیل سئو سایت رقبا چه موارد و معیار هایی را در نظر گرفته و چگونه این کار را به صورت مرحله به مرحله می توانید انجام دهید. این برنامه به راحتی داده های شما می تواند به صورت محلی نیز جمع آوری کند و حتی شما می توانید با وارد کرد نام شهر خود، داده های خود را دریافت کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. این ابزار می تواند داده های مربوط به تلفن همراه را نیز به شما نشان دهد همچنین می تواند با بروزرسانی های روزانه رتبه بندی خود را بررسی کنید. همچنین با استفاده از ابزار بررسی سئو رقبا Ahrefs شما می توانید داده های مختلف را باهم مقایسه کنید و نتیجه آن را به راحتی دریافت کنید. البته این تمام ویژگی های این ابزار نیست و شما می توانید میزان محبوبیت وب سایت خود و یا رقبای خود را در پلتفرم های مختلف چون موبایل، دسکتاپ و… را مقایسه کنید.

سئو داخلی یکی دیگر از مواردی است که شما باید بررسی کنید و درباره آن بیشتر بدانید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد بررسی سئو سایت رقیبتان اطلاعات کافی بدست آورده باشید و از آن ها در جهت بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. در نهایت، تحلیل رقبا یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود استراتژی سئو و ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده از تحلیل رقبا، می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و تغییرات لازم را در استراتژی سئوی خود اعمال کنید. این تحلیل به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مؤثرتر، محتوای جذاب‌تر و پروفایل لینک‌های قوی‌تری داشته باشید.

جدا از جستجوی ارگانیک، کلمات کلیدی در رتبه بندی شما در صفحات جستجو نیز تأثیر می گذارند، بنابراین هرچه از آن ها بهتر استفاده کنید، رتبه شما بالاتر خواهد بود. تجزیه و تحلیل رقبای شما همچنین می تواند موارد کلی مانند کلمات کلیدی مهم در زمینه کاری شما را نیز نشان می دهد. همچنین به شما اطلاع می دهد که رقابت تا چه اندازه جدی است و از این طریق می توانید ارزیابی کنید که آیا ROI خوبی وجود دارد و یا خیر. به کمک ابزار تجزیه و تحلیل نتایج جستجو می تواند به صورت رایگان اطلاعات منحصر به فردی، مانند شاخص هایی که نشان می دهد یک وب سایت در نتایج جستجو افزایش یا کاهش می یابد را مشاهده کنید. با استفاده از بخش بررسی کلمه کلیدی سلکتک می‌توانید کلمات کلیدی رقبا را وارد کنید و چندین نوع دیگر برای استفاده در سئو سایت خود را مشاهده کنید. این ابزارهای بررسی سئو سایت به کاربران کمک می‌کنند تا کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند.

می‌توانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و می‌توانید برای موتورهای جستجو بنویسید. شما می‌توانید عبارات و کلمات کلیدی جدیدی کشف کنید که هنوز در استراتژی‌های شما در نظر گرفته نشده‌اند، و همچنین روش‌های بهتری برای ساختاردهی به سایت خود بیابید. این می‌تواند منجر به ایده‌های محتوایی شود که هنوز آن‌ها را پوشش نداده‌اید یا موضوعاتی که می‌توانید برای آن‌ها صفحات جدیدی ایجاد کنید به روشی بهتر. تمرکز کنید بر جایی که می‌توانید ویژگی‌های با کیفیت بالا کسب کنید و برای دریافت این لینک‌ها تلاش کنید. وظیفه موتور جستجو این است که بهترین پاسخ و تجربه کاربری را برای فرد جستجوکننده فراهم کند. شما می‌توانید تجربه بهتری ایجاد کنید با اینکه مستقیم، مختصر و با فرمت متفاوت عمل کنید.

از یک نسخه آزمایشی رایگان BuzzSumo استفاده کنید تا ببینید محتوای پردرآمد آنها چیست و سپس ببینید آیا می توانید چیز بهتری ایجاد کنید. هنگامی که لیست رقبای خود را پیدا کردید، بفهمید کدام وب سایت ها تاکنون از همه موفق ترند. URL ها را در SimilarWeb تایپ کنید و نمای کلی از بازدید ماهانه و سایر آمارهای آنها خواهید داشت. با تحلیل پروفایل لینک‌های رقبا، می‌توانید متوجه شوید که آن‌ها از چه منابعی لینک دریافت کرده‌اند و چه استراتژی‌هایی برای لینک‌سازی به کار برده‌اند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید لینک‌سازی را شناسایی کنید و پروفایل لینک‌های خود را تقویت کنید.

مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید. معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.

آن ها همچنین دوست دارند تا آنجا که ممکن است کاربران مختلف در دسترس سایت ها باشند. این بدان معناست که کاربران روی تلفن، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ خود به راحتی از وب سایت آن ها استفاده کنند. Ubbersuggest یکی از آن هاست و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی رقیب خود را در جستجوی ارگانیک و همچنین در Google Ads مشاهده کنید. این به شما کلید واژه های برتر، کلیک های ماهانه PPC و کلمات کلیدی رقابتی را نشان می دهد. در صورت زیاد بودن تعدادرقبا بهتر است بر روی چهار تا شش مورد تاز رقبایتان تمرکز کنید.

شاید درباره تاثیر اولین برخورد (First Impression) در علم روانشناسی چیزهایی شنیده باشید. باید گفت که عنوان سئو نیز اهمیتی برابر با اولین برخورد ما با افراد در علم روانشناسی را دارد، پس لازم است در نوشتن آن دقت کافی داشته باشید. منظور از سئو داخلی تمامی اقداماتی است که برای بهینه‌سازی یک سایت روی آن انجام می‌شود. اما چرا عنوان داخلی را برای این قبیل بهینه‌سازی‌ها درنظر گرفته‌اند؛ چون کلیه این اقدامات داخل سایت شما انجام شده و قابل مشاهده است. از این رو چک لیست سئو داخلی لیستی از اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود. یک چیز که من از رقبا استفاده می‌کنم، برنامه‌های خزیدن و معماری آن‌ها است.

همچنین، این ابزار به شما امکان می‌دهد تا رتبه سایت خود را در مقایسه با رقبا در سطح کشوری و جهانی مشاهده کنید و حتی میزان ترافیک ورودی از دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و دسکتاپ را تحلیل کنید. Screaming Frog یکی از ابزارهای بسیار قوی برای تحلیل سایت رقیب در حوزه سئو و بهینه سازی سایت است که به شما کمک می‌کند تا به صورت دقیق وضعیت فنی سایت خود و رقبا را بررسی کنید. این ابزار با شبیه‌سازی رفتار موتورهای جستجو، به خزش در سایت می‌پردازد و اطلاعات مختلفی از جمله لینک‌های شکسته، ریدایرکت‌ها، تگ‌های تکراری یا مفقود، و مشکلات دیگر را شناسایی می‌کند. همچنین یکی از ابزار بررسی رفتار رقبا  Ahrefs است، ابزاری بسیار قدرتمند با ویژگی های بی شمار، طراحی شده برای تجزیه و تحلیل سئو و رقابت در زمینه تحقیقات می باشد. این ابزار به شما امکان می دهد تا حد ممکن SEO رقیب خود را مشاهده کنید.

با استفاده از ابزارهای معرفی‌شده در این مقاله، می‌توانید عملکرد سایت خود را در مقایسه با رقبا بسنجید و بهترین استراتژی‌ها را برای بهبود رتبه‌بندی سایت خود به کار بگیرید. امیدواریم که این مقاله به شما در شناسایی رقبا و استفاده از ابزارهای تحلیل سایت رقبا کمک کرده باشد و بتوانید از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنید. با استفاده از Maxeo، شما می‌توانید وضعیت سایت خود را از نظر پارامترهای مختلف مانند کلمات کلیدی، بک‌لینک‌ها، و محتوای صفحات تحلیل کنید. یکی از ویژگی‌های بارز این ابزار، امکان بررسی جزئیات دقیق پروژه‌ها و حتی مدیریت تیم‌های مختلف است. به علاوه، این ابزار پیشنهادات دقیقی برای بهینه‌سازی سایت شما ارائه می‌دهد که می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک شایانی کند. این می تواند به شما در بهبود وب سایت خود و پیشی گرفتن از رقابت کمک کند.

نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت کلمات کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود. ابزارهایی مثل اسکات و جت سئو ترکیبی از اسکیمینگ فراگ و رنک ترکر ها برای بررسی وضعیت فنی و داخلی سایت هستند. ابزارهایی مثل کیوردچی برای تحقیق کلمه کلیدی و ابزاری مثل سئو سیگنال برای ترکیبی از سئو داخلی و فنی و حتی کیورد ریسرچ استفاده می شود. در مقاله دیگری به معرفی بهترین ابزارهای سئو پرداخته ایم که با استفاده از آن ها می توانید بر روی سئوی سایت خود فعالیت مفیدتری داشته باشید. یکی از مهم ترین اقدامات در پروسه سئوی هر سایتی، آنالیز وضعیت سئوی سایت رقبا است. این پروسه باید به صورت کاملاً دقیق انجام شود زیرا خروجی آن اهداف سئو شما را تعیین کرده و از طرفی به شما در تعیین استراتژی کلی سئوی سایتتان کمک می کند.

علاوه بر این، این URL ها می توانند ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کنند. این پلت فرم تبلیغاتی پولی به شما امکان می دهد محتوای خود را در موتور جستجو بفروشید و به ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی دسترسی داشته باشید. هدف از انجام خدمات سئو سایت، قرار گرفتن آن در صفحه اول گوگل و جذب مخاطب در فضای رقابتی اینترنت است. کاربران زیادی در سطح اینترنت به دنبال حل مشکلات و پاسخ سوالات خود هستند. در این بین افرادی می توانند موفق شوند که مطابق با خواسته کاربران عمل کرده و بهترین راه حل را برای آنها داشته باشند. برای استفاده از این ابزار کافیست آدرس سایت مورد نظرتان را در قسمت مشخص شده وارد کرده و چند ثانیه صبر کنید.

با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی به بهبود ساختار سایت خود پرداخته و مشکلاتی که ممکن است بر رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد را برطرف کنید. این ابزار بررسی سئو رقبا به عنوان یکی از ابزارهای مهم و بسیار کاربردی در سئو شناخته میشود که امکانات بیشماری را در اختیار شما قرار می دهد. در مرحله دوم لازم است قدرت رقبای خود را در کلمات کلیدی موردنظر بررسی کنید و به اصطلاح بدانید که سختی کلمه کلیدی چقدر است. اگر با یک رقیب قدرتمند سر و کار داشته باشید، ممکن است شانس بسیار کمی برای شکست دادن آن داشته باشید. با بررسی این عوامل متوجه نقاط ضعف رقبا می‌شوید و می‌توانید با استفاده از آنها برنده رقابت باشید.

بررسی محتوای رقبا می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید که آن‌ها چه نوع محتوایی تولید می‌کنند و چه میزان تعامل با کاربران ایجاد کرده‌اند. بررسی کیفیت، طول، و نوع محتواهای رقبا به شما این امکان را می‌دهد تا نقاط قوت و ضعف محتوای خود را شناسایی کنید و استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید. تجزیه و تحلیل رقبا در سئو شامل تحقیق در مورد محتوا و سایر عناصر محتوا، مانند پیوندها و کلمات کلیدی که یک رقیب استفاده کرده است، می باشد. به زبان ساده، این یک مقایسه سئو بین دو وب سایت رقیب در یک صنعت یا تجارت مشابه است. وب سایت شما ممکن است امروز برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه اول را کسب کند، اما این وضعیت همیشگی نیست. تحلیل رقبا به کارشناس سئو کمک می‌کند تا سریع‌تر و آسان‌تر مشخص کند که در هر بخش، مخصوصا سئو داخلی و خارجی، لازم است چه اقداماتی انجام شود.

آنالیز سایت چیست؟ بررسی و آنالیز سایت رقبا به شما کمک می کند تا عملکرد سایت خود را بهتر کنید و از عملکرد رقبا نیز تجربیاتی بدست آورید. در ادامه به شما می گوییم برای آنالیز سایت رقبا چه کارهایی لازم است انجام دهید. SE Ranking به شما کمک می کند تا رتبه بندی جستجوی رقبا را در هر موتور و مناطق هدف، حداکثر تا پنج پروژه در هر وب سایت، کنترل کنید. به محصول یا خدمات پرمخاطب خود فکر کنید و تلاش خود را بر روی رتبه بندی برای کلمات کلیدی متمرکز کنید که برای شما این محصول یا خط محصول خاص را به ارمغان می آورد. یا محتوایی ایجاد کنید که به ویژه منحصر به فرد و مرتبط با پایگاه مشتری شما باشد که رقبای شما فکری برای ایجاد آن نکرده اند.

همچنین، استراتژی سئو سایت تا حد بسیار زیادی متاثر از فعالیت‌هایی است که وبسایت‌های رقیب برای بهینه‌سازی انجام می‌دهند. یکی از ویژگی‌های کلیدی SpyFu این است که امکان مشاهده تاریخچه کلمات کلیدی رقبا و بررسی تغییرات رتبه آن‌ها در طول زمان را فراهم می‌کند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا بفهمید که کدام کلمات کلیدی باعث بهبود رتبه سایت رقبا شده و کدام یک از آن‌ها افت کرده‌اند. همچنین، می‌توانید تبلیغات کلیکی رقبا را تحلیل کرده و ببینید که چگونه از گوگل ادز برای جذب ترافیک استفاده می‌کنند. Maxeo یکی از ابزارهای قدرتمند و ایرانی برای تحلیل سایت رقبا است که به طور خاص برای متخصصان سئو و مدیران وب‌سایت‌ها طراحی شده است.

این داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا کلمات کلیدی مناسب‌تری برای محتوای خود انتخاب کرده و حتی استراتژی تبلیغاتی موثرتری تدوین کنید. هرم سئو تقی مولوی، با ارائه یک مدل بصری ساده و جامع، به متخصصان سئو و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا عوامل موثر در موفقیت سئو را بهتر درک کنند و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنند. با رعایت این اصول و تمرکز بر عناصر کلیدی هرم، می‌توان به بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر دست یافت. این عبارات به کاربران علاقه مند اجازه می دهد تا محتوای شما را در SERP ها پیدا کنند. ممکن است بخواهید اغلب از کلمات کلیدی استفاده کنید تا در صفحات نتایج مرتبط یاهو رتبه خوبی برای آنها کسب کنید.

در بین ابزارهای ذکر شده جای افزونه رنک مث بعنوان دستیار قدرتمند متخصصان خالی بود. این بخش از تحلیل و بررسی سئو سایت، یکی از مهمترین اقداماتی است که نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد. برای مقایسه دو سایت به کمک این ابزار بررسی سئو، کافیست آدرس سایت خود و سایت رقیب را وارد کرده و دکمه checkup را بزنید. آنالیز سئو داخلی سایت تنها برای بهبود وضعیت کنونی سایت نیست، بلکه چشم اندازی را از آینده وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. الگوریتم های گوگل روز به روز درحال پیشرفت بوده و رقبای شما به خوبی می دانند که چطور در این میدان باقی بمانند. حال اگر شما همراه با تغییرات این الگوریتم ها و عملکرد رقبا پیش نروید، به زودی از نتایج حذف خواهید شد.

از دیگر قابلیت های مهم آنالیتیکس توانایی ادغام با سایر ابزار های گوگل است. این سایت هشتاد ابزار رایگان را بررسی سئو سایت در اختیار کاربران قرار می دهد. مهم ترین مزیت این سایت قراردادن مجموعه کامل از ابزارهای آنالیز سئو سایت است. این به شما تصویری از “اقتدار دامنه” رقبا، نشان می دهد که عملکرد آنها در نتایج موتور جستجو چقدر قوی است. استفاده از این ابزارهای آنالیز سایت رقبا میتواند تا حدودی به شما در آنالیز سئو سایت رقبا کمک کند. با استفاده از ابزار آنالیز رقبا در سئو و نظارت بر رسانه برای تجزیه و تحلیل رقابتی، می توانید تمام وب سایت هایی را که درباره هر کلمه کلیدی صحبت می کنند ردیابی کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/